OBCHODNÉ PODMIENKY
Objednávka a uzatvorenie zmluvy
Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchod , ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť CityModa s.r.o., so sídlom Ulica Študentská 3588/13, 917 01 Trnava, IČO: 51240106, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Trnava, oddiel: Sro, vložka číslo: 41244/. Používaním a objednaním tovaru z tejto internetovej stránky vyjadrujete svoj súhlas s tým, že budete viazaní obchodnými podmienkami Predávajúceho uvedenými v tomto dokumente (ďalej len „Podmienky“). Pred odoslaním/potvrdením svojej objednávky sa uistite, že ste si dôkladne prečítali a riadne porozumeli týmto Podmienkam. Vyhradzujeme si právo čas od času tieto Podmienky upravovať bez predchádzajúceho upozornenia. Na vašu objednávku sa vzťahuje tá verzia Podmienok, ktorá je zverejnená na v čase potvrdenia prijatia Vašej objednávky.
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vznikne odoslaním objednávky (tovaru) zo strany predávajúceho a jej prijatím na strane kupujúceho. Zákazník odoslaním objednávky (tovaru) súhlasí s týmito Podmienkami a porozumel im. Zákazník môže uskutočniť objednávku u Predávajúceho len prostredníctvom online obchodu na webovej stránke .
Dodacie podmienky
Poskytovateľ sa snaží starostlivo (v čo najkratšom čase) a v poradí v akom boli zaznamenané objednávky kupujúcich (zákazníkov), zasielať tieto objednávky na adresu, ktorú si kupujúci (zákazníci) zvolili pri vytvorení objednávky.
Tovar je doručovaný:
prepravnou kuriérskou spoločnosťou Packeta
prepravnou službou Slovenská pošta
kurier DPD
Poskytovateľ sa zaväzuje:
dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky,
dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas manipulácie u prepravnej spoločnosti,
predávajúci dodá objednaný tovar na miesto určené objednávateľom, teda kupujúcim. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na miesto dodania určené kupujúcim. Tovar sa dodáva bez daňového dokladu. Daňový doklad bude kupujúcemu automaticky zaslaný elektronicky po spracovaní jeho objednávky na emailovú adresu, ktorú zadal pri vytvorení objednávky,
v prípade, že predávajúci odošle omylom iný druh tovaru, alebo v inej veľkosti, ako bolo kupujúcim objednané, vráti predávajúci kupujúcemu celú sumu, ktorú kupujúci za objednávku zaplatil vrátane poštovných a balných nákladov, ktoré vznikli kupujúcemu po odoslaní zásielky späť predávajúcemu.
Poskytovateľ nezodpovedá za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou, resp. iným údajom, kupujúceho, ktorý je nevyhnutný na riadne doručenie tovaru (zle zadané telefónne číslo, atď.)
- za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou
- nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku udalostí, ktoré nebolo možne predvídať
Zákazník sa zaväzuje:
- Zákazník potvrdzuje, že si predmet kúpy vybral v súlade s ponukou predávajúceho v internetovom obchode . Zákazník prehlasuje, že s obchodnými podmienkami je oboznámený, sú pre neho zrozumiteľné, chápe ich a tieto podmienky sa zaväzuje dodržiavať.
- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
Pri nedodržaní týchto podmienok a zásad korektného správania si vyhradzujeme právo už viac neuskutočniť kúpno-predajný vzťah . Poskytovateľ si vyhradzuje právo žiadať kupujúceho o platbu vopred na účet predávajúceho pri každej objednávke.
Dodacie lehoty
Dodávky objednaného tovaru sú prevádzkovými možnosťami predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky vybavujeme spravidla do 1 - 4 pracovných dní, kuriér Vám zásielku následne doručí do 1-3 pracovných dní. Pri nečakaných okolnostiach sa môže doba dodania predĺžiť. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku.
Po prijatí Vašej platby na náš účet Vám zašleme potvrdzujúci mail a taktiež v prípade, že tovar bude odoslaný zákazníkovi z nášho skladu. V prípade, že Vám tovar do 3-5 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás, aby sme mohli problém s dodaním tovaru, čo najskôr vyriešiť.
Ceny tovaru
Ceny uvedené v internetovom obchode modajs.sk sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie. Suma 0,- € nie je platná a je chybnou cenou, tento tovar neobjednávajte, nakoľko je to chybný údaj. Ceny a ponuka jednotlivých položiek tovaru zostáva rovnaká až do vypredania zásob jednotlivých položiek tovaru. Zľavy a akcie platia do vypredania zásob, ak to nie je uvedené v inom konkrétnom termíne a konkrétnej sume.
Cena tovaru sú konečné, poskytovateľ nie je platcom DPH.. V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá bude zákazníkovi zaslaná automaticky na email (zadaný pri vytvorení objednávky) po odoslaní tovaru k zákazníkovi, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Platby za tovar a poštovné
Cena poštovného (vrátane balného) je v rámci Slovenskej Republiky:
1. Služba Packeta – 4,30,- EUR (zvolené výdajne miesto služby Packeta)
Pri objednávke nad 100,-EUR poštovné za zákazníka hradí Poskytovateľ v prípade ak si kupujúci zvolil ako spôsob dopravy kuriérsku spoločnosť Packeta.
PLATBA VOPRED NA ÚČET:
Platbu je potrebné vykonať vopred, prevodom na účet, alebo priamo vkladom na účet.
Po úhrade bude tovar hneď zaslaný na zadanú adresu ako doporučená zásielka alebo balík.
Číslo účtu : SK77 5600 0000 0016 3400 9001
Účet je vedený v Prima banke. Poštovné je uvedené vrátane balného.
Pri platbe na účet musí byť platba uskutočnená do troch pracovných dní, inak sa zmluva automaticky ruší. Uhradením platby sa myslí až moment pripísania platby na príslušný účet Predávajúceho.
DOBIERKA: Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní zásielky prostredníctvom kuriéra. Poplatok za dobierku je 1,-EUR. Táto suma bude automaticky pripočítaná k výške celkovej hodnoty objednávky v prípade zadania spôsobu platbu – Dobierka.
PLATBA KARTOU ONLINE:
Údaje o platbe môžete zadať pri zadávaní objednávky s použitím platnej kreditnej alebo debetnej karty (Visa, Maestro alebo MasterCard). Poskytovateľ si vyhradzuje právo overiť platnosť kreditnej alebo debetnej karty, jej kreditné postavenie vo vzťahu k hodnote objednávky a či sú údaje o adrese kupujúceho správne. V závislosti na výsledku týchto kontrol môžeme objednávku odmietnuť. Platby online kartou sa uskutočňujú prostredníctvom systému GOPAY. Informácie o karte sa nedostanú k obchodníkovi. Poskytovateľ služieb GOPAY je firma so sídlom Planá 67, 370 01 Planá, Česká republika.
Spoločnosť je registrované v Obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Českých Budejoviciach, spis. Zn. C/11030.
Zrušenie objednávky) Zákazník má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak predávajúci nesplnil svoju povinnosť dodať tovar v dohodnutej alebo dodatočne komunikovanej lehote.
Zákazník má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení aj bez uvedenia dôvodu, do okamihu, kým tovar nebol odoslaný na adresu kupujúceho.
V prípade, že kupujúci zaplatil časť alebo celú cenu, bude mu táto suma vrátená v lehote 14-tich dní od stornovania objednávky.).
Zrušenie objednávky pred odoslaním balíku zo skladu Predávajúceho z danej objednávky je Zákazník povinný oznámiť v prípade:
mailom na : info@modajs.sk
Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu (vrátenie peňazí)
Podľa § 7 zákona 102/2014 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 30 dní od jeho prevzatia.
Oblečenie je potrebné vrátiť na korešpondenčnú adresu spoločnosti: CityModa s.r.o., so sídlom Ulica Študentská 3588/13, 917 01 Trnava, Slovenská Republika.
Tovar sa vracia v štandardnom balení (v krabici, resp. inom obale, v ktorom bol tovar zákazníkovi doručený), kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto sa odporúča, aby kupujúci zasielal tovar spať prostredníctvom doporučenej zásielky.
Poskytovateľ neprevezme tovar vrátený späť na dobierku a ani balík, ktorý bude poslaný ako balík na poštu (ale len balík na adresu). Cena za tovar vrátane poštovného a balného, bude zákazníkovi po skontrolovaní vráteného tovaru vrátená do 10 dní odo dňa doručenia tovaru od zákazníka, najneskôr však do 14 dní od doručenia v prípade, že sa jedná o odstúpenie od zmluvy.
Poskytovateľ nevráti platbu za poštovné a balné kupujúcemu v prípade, že si kupujúci objedná viac kusov tovaru, resp. viacero druhov tovaru a následne vráti „odstúpi od zmluvy“ len časť zakúpeného tovaru.
Poskytovateľ nevráti platbu za poštovné a balné ani v prípade, ak kupujúci má jednu (spoločnú) objednávku, ktorá je tvorená položkami z oblečenie (samostne zaslaný balík od spoločnosti CityModa s.r.o.), pričom kupujúci vráti z celej (spoločne vytvorenej) objednávky hociktorú (jednu) položku z predmetnej objednávky. Právo kupujúceho zrušiť zmluvu sa vzťahuje výlučne na výrobky, ktoré sa vrátia v tom istom stave, v akom ich prijal. Refundácia sa neuskutoční, ak sa výrobok po otvorení už použil inak, než je potrebné pre zistenie povahy, vlastností a fungovania produktu, a taktiež v prípade výrobkov, ktoré už nie sú v tom istom stave ako pri ich doručení, alebo boli poškodené. Preto je potrebné sa o výrobky, ktoré máte vo vlastníctve starostlivo a zodpovedne starať.
Postup pre vrátenie tovaru "Odstúpenie od zmluvy":
Zákazník obdrží po vytvorení objednávky na svoj email formulár – Odstúpenie od zmluvy. Zákazník tento formulár vypíše v prípade, ak má záujem uplatniť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, pričom správne a pravdivo vyplnený a podpísaný formulár priloží k tovaru, ktorý vracia Predávajúcemu z titulu odstúpenia od zmluvy.
Zákazník zasiela balík vždy na korešpondenčnú adresu Predávajúceho cez Slovenskú poštu, alebo cez kuriérsku spoločnosť, prípadne osobne na adresu:CityModa s.r.o. Študentská 13, 917 01 Trnava. Zákazník si sám kontroluje doručenia balíka cez podacie číslo v systéme Slovenskej pošty, alebo v kuriérskej spoločnosti. Informovať sa o stave vrátenia peňazí za tovar, odporúčame až vtedy, keď uplynie lehota predávajúceho na vrátenie finančných prostriedkov kupujúcemu, a to najneskôr do 14 dní od doručenia balíka späť na adresu Predávajúceho.
Výmena tovaru
Postup pre vrátenie tovaru "Výmena tovaru":
Ak sa tovar doručuje na SLOVENSKO:
• Pri výmene tovaru platí, že vymeniť možno len druhovo rovnaký tovar, t.j. vždy len oblečenie za oblečenie
• Hodnota novej objednávky nemôže byť nižšia ako je hodnota pôvodnej objednávky
• Tovar, ktorý zákazník vracia musí vhodne zabaliť tak, aby sa počas prepravy nepoškodil, resp. inak neznehodnotil
• Suma poštovného pre výmenný balík je 4,30€
•Objednávka musí byť vyhotovená najneskôr do 14 dní odo dňa vytvorenia pôvodnej objednávky.
Úplné znenie obchodných podmienok platných a účinných od 30.10.2024